اتوار، 21 اگست، 2016

سبق آموز باتیں : ﺑﺮﮐﺎﺕ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻃﺒﯿﮧ



ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﺎ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺟﺐ ﻭﮦ ﺩﺭﺧﺖ ﭘﺮ ﻧﯿﺎ ﭘﮭﻞ ﺩﯾﮑﮭﺘﮯ ﺗﻮ ﮐﺮﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﮯ ، ﺁﭖ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻗﺒﻮﻝ ﻓﺮﻣﺎ ﮐﺮﺩﻋﺎ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ : ﺍﮮ ﺍﻟﻠﮧ ! ﮨﻤﺎﺭﮮ ﭘﮭﻠﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭘﯿﺪﺍﻭﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﮐﺖ ﺩﮮ ﺍﻟﮩٰﯽ ! ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﺗﯿﺮﮮ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺗﯿﺮﺍ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺮﺍ ﻧﺒﯽ ﮨﻮﮞ۔ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻋﺎﮐﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺗﺠﮫ ﺳﮯ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻋﺎ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﻮﮞ۔ ( ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ )
ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺳﮯ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﮐﺎﺫﮐﺮ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺁﭖ ﷺ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﭽﮯ ﮐﻮ ﻣﮑﮧ ﮐﯽ ﻏﯿﺮ ﺁﺑﺎﺩ ﺍﻭﺭﺑﮯ ﺁﺏ ﻭﮔﯿﺎﮦ ﻭﺍﺩﯼ ﻣﯿﮟ ﺑﺴﺎ ﮐﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﺎﺭﺯﻕ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﻞ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﭘﮩﻨﭽﺎ ، ﺍﻭﺭﯾﮩﺎﮞ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﻣﻦ ﺍﻭﺭ ﺳﻣﺘﯽ ﻣﻘﺪﺭ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻄﻮﺭ ﻧﻈﯿﺮ ﺍﺱ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻤﯽ ﺩﻋﺎ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﮐﺮﮐﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺳﮯ ﻣﺪﯾﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻭﮨﯽ ﺩﻋﺎ ، ﺑﻠﮑﮧ ﻣﺰﯾﺪ ﺍﺿﺎﻓﮯ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﺮﺗﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺛﻤﺮﮦ ﺑﮭﯽ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﮭﺮﮐﮯ ﺟﻦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﮑﮧ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮨﮯ ﺍﻥ ﺳﺐ ﮐﻮ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮨﮯ۔
ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮟ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻡ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺒﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﺎﺧﻠﯿﻞ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﮐﻮ ﺻﺮﻑ ﺑﻨﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽ ﮐﮩﺎ ، ﺣﺒﯿﺐ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﺎ ﺫﮐﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ، ﯾﮧ ﻭﺍﺿﻊ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﺮ ﻧﻔﺴﯽ ﺁﭖ ﮐﺎﻣﺴﺘﻘﻞ ﻣﺰﺍﺝ ﺗﮭﺎ۔
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﮔﯽ ﺟﺐ ﺗﮏ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻓﺎﺳﺪ ﺍﻭﺭ ﺧﺮﺍﺏ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﮐﻮ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺑﺎﮨﺮ ﻧﮧ ﭘﮭﯿﻨﮏ ﺩﮮ ﮔﺎ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﻟﻮﮨﺎﺭ ﮐﯽ ﺑﮭﭩﯽ ﻟﻮﮨﮯ ﮐﮯ ﻣﯿﻞ ﮐﻮ ﺩﻭﺭ ﮐﺮﺩﯾﺘﯽ ﮨﮯ۔ ( ﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ )
ﯾﻌﻨﯽ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺁﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﯽ ﺁﺑﺎﺩﯼ ﮐﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﺧﺮﺍﺏ ﻋﻨﺎﺻﺮ ﺳﮯ ﭘﺎﮎ ﺻﺎﻑ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺟﻮ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﻓﮑﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻭﺍﺧﻕ ﮐﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﮔﻨﺪﮮ ﮨﻮﮞ ﮔﮯ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﺍﺑﻮﮨﺮﯾﺮﮦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﻮﮞ ﭘﺮ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﻣﻘﺮﺭ ﮨﯿﮟ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻃﺎﻋﻮﻥ ﺍﻭﺭ ﺩﺟﺎﻝ ﺩﺍﺧﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ( ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻭﺻﺤﯿﺢ ﻣﺴﻠﻢ ) ﺻﺤﯿﺤﯿﻦ ﮨﯽ ﮐﯽ ﺑﻌﺾ ﺩﻭﺳﻌﯽ ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻃﺒﯿﮧ ﮐﯽ ﺑﺮﮐﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺩﻋﺎ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻢ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻟﺴﻡ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺣﺒﯿﺐ ﻣﺤﻤﺪﷺ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻣﻘﺪﺱ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﮭﯽ۔
ﯾﺤﯿﯽٰ ﺑﻦ ﺳﻌﯿﺪ ﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺍﻧﺼﺎﺭﯼ ﺗﺎﺑﻌﯽ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﮐﮯ ﻗﺒﺮﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻓﺮﻣﺎﺗﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺖ ﮐﯽ ﻗﺒﺮ ﮐﮭﻮﺩﯼ ﺟﺎﺭﮨﯽ ﺗﮭﯽ ، ﺍﯾﮏ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﺎﻧﮏ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮑ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺍﭼﮭﯽ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﮦ ﻧﮩﯿﮟ۔ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﯾﮧ ﺗﻤﮩﺎﺭﯼ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﮨﯽ ﺑﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﻧﮑﻠﯽ۔ ﺍﻥ ﺻﺎﺣﺐ ﻧﮯ ﺑﻄﻮﺭ ﻣﻌﺬﺭﺕ ﻋﺮﺽ ﮐﯿﺎ : ﺣﻀﻮﺭ ﷺ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺗﮭﺎ ( ﮐﮧ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺕ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﺮ ﺍﭼﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ) ﺑﻠﮑﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﻘﺼﺪ ﺭﺍﮦ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﺳﮯ ﺗﮭﺎ ( ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﻧﺎﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﻣﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﺴﺘﺮ ﭘﺮ ﻣﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺠﺎﺋﮯ ﺟﮩﺎﺩ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺵ ﻭﮨﺎﮞ ﺧﺎﮎ ﻭﺧﻮﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﮍﭘﺘﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻗﺒﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﻧﮯ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺍﭼﮭﺎ ﮨﻮﺗﺎ ) ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺭﺍﮦ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﯿﺪ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮐﺎ ﻣﻘﺎﻡ ﺗﻮ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺑﮩﺖ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺧﺎﮎ ﻣﯿﮟ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﺑﮍﯼ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﮨﮯ ) ﺭﻭﺋﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺟﮕﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﮩﺎﮞ ﺍﭘﻨﯽ ﻗﺒﺮ ﮐﺎﮨﻮﻧﺎ ﻣﺠﮭﮯ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﮨﻮ۔ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺁﭖﷺ ﻧﮯ ﺗﯿﻦ ﺩﻓﻌﮧ ﺍﺭﺷﺎﺩ ﻓﺮﻣﺎﺋﯽ۔ ( ﻣﻮﻃﺎﺍﻣﺎﻡ ﻣﺎﻟﮏ )
ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻣﻊ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﻣﯿﮟ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺤﺞ ﮐﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺑﻦ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﯼ ﺍﺱ ﻣﺸﮩﻮﺩ ﻋﺎﭘﺮﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ : ﺗﺮﺟﻤﮧ ﺍﮮ ﺍﻟﻠﮧ ! ﻣﺠﮭﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺭﺍﮦ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﺑﮭﯽ ﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﷺ ﮐﮯ ﭘﺎﮎ ﺷﮩﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻓﻦ ﮨﻮﻧﺎ ﺑﮭﯽ ﻧﺼﯿﺐ ﻓﺮﻣﺎ۔
ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﺍﺑﻦ ﺳﻌﺪﻧﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﻨﺪﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻋﻮﻑ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﮏ ﺍﺷﺠﻌﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺧﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺷﮩﯿﺪ ﮐﺮﺩﺋﯿﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﯾﮧ ﺧﻮﺍﺏ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺑﮍﯼ ﺣﺴﺮﺕ ﺳﮯ ﮐﯿﺎ۔
ﺗﺮﺟﻤﻌﮧ : ﻣﺠﮭﮯ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﻓﯽ ﺳﺒﯿﻞ ﺍﻟﻠﮧ
ﮐﯿﺴﮯ ﻧﺼﯿﺐ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ ﺟﺐ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺟﺰﯾﺮﺓ ﺍﻟﻌﺮﺏ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻣﻘﯿﻢ ﮨﻮﮞ ( ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺳﺐ ﺩﺍﺭﺍﻡ ﺑﻦ ﭼﮑﺎ ﮨﮯ ) ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺧﻮﺩ ﺟﮩﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺑﻨﺪﮮ ﮨﺮﻭﻗﺖ ﻣﯿﺮﮮ ﺁﺱ ﭘﺎﺱ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﭘﮭﺮ ﺧﻮﺩ ﮨﯽ ﮐﮩﺎ :
ﺗﺮﺟﻤﻌﮧ : ﻣﺠﮭﮯ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﺼﯿﺐ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﭼﺎﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﯽ ﺣﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﺠﮭﮯ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﺳﮯ ﻧﻮﺍﺯ ﺩﮮ ﮔﺎ۔
ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻭﮦ ﺩﻋﺎ ﮐﯽ ﺟﻮﺍﻭﭘﺮ ﺩﺭﺝ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ ﺁﭖ ﷺ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺩﻋﺎ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺻﺎﺣﺒﺰﺍﺩﯼ ﺍﻡ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﺣﻔﺼﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ : ﯾﮧ ﮐﯿﺴﮯ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺭﺍﮦ ﺧﺪﺍ ﻣﯿﮟ ﺷﮩﯿﺪ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺕ ﻣﺪﯾﻨﮧ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ؟ ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍﻟﻠﮧ ﭼﺎﮨﮯ ﮔﺎ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﯽ۔
ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺩﻋﺎ ﮐﻮ ﺳﻦ ﮐﺮ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺗﻌﺠﺐ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ
ﺳﻤﺠﮫ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺁﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﺎﺗﯿﮟ ﮐﺲ ﻃﺮﺡ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﯿﮟ؟ ﺟﺐ ﺍﺑﻮﻟﻮٴ ﻟﻮٴ ﻧﮯ ﺁﭖ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﻮﺯﺧﻤﯽ ﮐﯿﺎ ، ﺗﺐ ﺳﺐ ﻧﮯ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﮐﮧ ﺩﻋﺎ ﮐﯽ ﻗﺒﻮﻟﯿﺖ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﻘﺪﺭ ﺗﮭﯽ۔ ﺑﮯ ﺷﮏ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﻭﺍﻗﻊ ﮐﺮﮐﮯ
ﺩﮐﮭﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﺍﻣﮑﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﻋﻘﻠﯿﮟ ﺷﺒﮧ ﮐﺮﯾﮟ۔
(حضرت سجن سائیں کے فیس بک وال سے) 

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں